Online Ekspert – nowa usługa stworzona przez 6ix WoMM & Social Media i SentiOne.

150x110

 

Agencja 6ix WoMM & Social Media (NuOrder Group) oraz SentiOne Monitoring Internetu wprowadzają na rynek nową usługę „Online Ekspert”. Online Ekspert stanowi precyzyjną i całkowicie bezpieczną formę komunikacji na forach internetowych.

Usługa Online Ekspert pozwala marketerom efektywnie zagospodarować fora internetowe i docierać do konsumentów znajdujących się w fazie ‘consideration’ procesu zakupowego - tuż przed podjęciem decyzji zakupowej.

Usługa Online Ekspert została zbudowana w odpowiedzi na rosnące znaczenie Efektu ROPO (Research Online – Purchase Offline) – zachowanie konsumentów, którzy przed dokonaniem zakupu aktywnie poszukują w sieci informacji na temat rozważanych marek i produktów.

Mechanika nowej usługi składa się z trzech kroków:

1.    Zespół analityczny na bieżąco monitoruje fora internetowe za pomocą SentiOne

2.    Lokalizuje konsumentów, którzy pytają o produkty lub usługi danej marki lub jej konkurencji i rozważają dokonanie zakupu 

3.    Online Ekspert marki błyskawicznie rozpoczyna oficjalną komunikację ze zlokalizowanymi konsumentami - odpowiada kontekstowo na ich pytania, kieruje ich do eksperckich treści na serwisie internetowym marki  i inspiruje konsumentów do podjęcia korzystnej dla reprezentowanej marki decyzji zakupowej.

Mechanikę usługi „Online Ekspert” przedstawia poniższe video:

http://www.youtube.com/watch?v=5sL3nSb-aak

Online Ekspert reprezentuje markę w sposób oficjalny i całkowicie jawny. Dzięki temu zapewnia marce 100% bezpieczeństwa i nie generuje sytuacji kryzysowych, które mogą być rezultatem niejawnej komunikacji na forach.

Online Ekspert udziela zainteresowanym konsumentom fachowej porady i dostarcza im ekspercką wiedzę – jest docenianym i pożądanym partnerem konsumentów.

Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej usługi www.onlineekspert.pl